anna anka!

gud så trött jag är. Ikväll blir det att sova tidigt hehe.. Gud så jag´längtar tills fredag då är det Idol! jababdabdooo.. hehe

Jag kommer inte kunna blogga så mycket under helgen eftersom jag inte ska vara hem.Men på söndag då jag har tillgång till dator igen.

Jag har kommit på att jag ska vara anonym i min blogg? Jag hoppas att jag inte gör er besvikna med det?? Jag visat en bild på mig & Sally men inte så mycket utav mitt ansikte syns..


Anna anka är så grym! Hon har verkligen lyckats med sitt liv! Och hon har alltid rätt med sina åskiter förstår inte varför alla ska klaga på henne hon har ju inte uttalat sig fel eller gjort något? Bara för hon har lyckats!?!

Jag hörde en väldigt bra Ciat av Anna Anka " dom som har misslyckats med sitt liv blir komiker" hehe riktigt bra  sagt om jag får vara ärligt






Kommentarer
Postat av: Elin

du tycker inte att det är fel att kvinnorna SKA stå hemma och laga mat, ta hand om barnen, inte jobba medan männen ska jobba och tjäna in pengarna och kvinnan på så vis inte ska få ha något att säga till om? Och om kvinnan inte ser bra ut så är det mannens "rätt" att lämna henne för en annan kvinna.



DET är vad hon tycker.

2009-10-16 @ 14:29:52
Postat av: Alicia

Vilken sööt dotter de har.

2009-10-18 @ 10:45:50
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Elin

okej jag fattar nu att du bara är på skämt. haha. sjukt misslyckat.

2009-10-19 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0