im back

vi har byggt om hemma hos oss eller det var något vi fixade så vi har inte haft internet! Men nu har vi det så nu kan jag sätta igång att blogga igen som vanligt.

Helgen har jag tagit de lungt har  varit lite krasslig och min lilla hemlis jag skulle berätta för er i Söndag igår får jag ta idag då..


Juste jag ska börja berätta hemlisar iallafall en gång i veckan ska jag försöka kul va? =)


sshhh.... Min hemlis är att jag tycker fotsvett luktar gott! hehe .. Det är ingen som vet om det förens nu! Okej inte alls fotsvett men vissas fotsvett har en specielldoft. Lite udda eller det kanske är fler som tycker som mig??




Kommentarer
Postat av: Annie

ue!

2009-10-07 @ 19:07:05
URL: http://gulipunans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0