jag bestämer

förlåt för min dåliga upptaddering jag har verkligen inte haft tid! att blogga har haft fullt upp med Sally eftersom hon har blivit sjuk =(

Men jag tänkte hissa & dissa lite, det låter bra va??



1. Katrin zytomerski - hon ljuger väldigt mycket och talar illa om Alexdra utan någon rätt alls!! Jag förstår inte ens hur hon kan tala så illa om någon person, Jag tror inte ens att hon har träffats någon gång! Men men vissa 30 åringar är barnsliga! Och hon  påpekar alla kissie är det! hmm..

2. Porr- äckliga saker förstår inte hur folk kan kolla på sånt! Så synd om personerna som medverkar i det. Skulle aldrig falla mig in att se på något så snuskigt!! killar som kollar sluta upp med det!!

3. ögoninflamtion- Stackars Andreas Calrsson i Idol som har fått det. Hans ögon är helt uppsvälda och folk klankar ner honom för han har på sig dom för han är känd!!



1. Idol 2009 - Det allra bästa programet någonsin! Anderas är ju halva programet!!!! (L)

2. Räkost reklamerna - Dom är så roliga först den lilla bebisen som dansar sen tanten och sedan hårdrockaren riktigt bra gjort där Milko räkost + så är det jättegott med smält smör och vitpeppar =)

3. Kinesika - Själv läser jag det i min skola. Riktigt bra har MVG i det hehe, Jag kan nästan prata flytande och så kan jag läsa böcker på Kinsiska, Har dock bara hållt på i ett halv år!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv lite oftar / full sanna

2009-10-04 @ 04:00:57
Postat av: Alicia

Ja Idol är bäst. Jag tycker den där räkost reklamen var rolig men de har haft den så länge nu så dn börjar bli ganska tråkig

2009-10-18 @ 10:47:08
URL: http://sweetalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0