min tisdag!!

hej alla bloggisar!

Kom och tänka på att det snart är Jul! Eller december då man får börja med kalender jag har alltid en Chokladkalender har ni också det ?

i helgen ska jag till mina kusiner som bor utan för Stockholm i strängnäs vi ska äta middag där och sånt, Och innan dess är de Marknad som är så vi ska gå runt i stånd och köpa brända mandlar.

Strängnäs är en väldigt liten stad har varit där i ett par gånger förut. Dom har en underbar resturang där man kan äta Grekiskmat! hehe

Har ni varit i strängnäs nångon gång?


gissa vad jag ska göra? hehe


Kommentarer
Postat av: Annie

Jag har varit i Strängnäs :)

2009-10-07 @ 19:03:38
URL: http://gulipunans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0