ALLI?

hej bloggen!
 
vad har ni gjort idag? Själv så hade jag skola riktigt kul hade Svenska där vi skriver En spölhistoria min är superduperbra.

idag så har jag inte ätit någonting duktigt va? jag följer min matsedel till skillnad mot andra bloggare "D"
hon härmar verkligen kissie med allt?? Kom på något eget tjejen mjau!!

Kollade efter lite bantingsmedel, Eftersom jag rider nästan varjedag så har jag inte tid med gym! Men jag har kollat upp sådana dära protiendrinkar och Alli. Jag ska ner på stan imorgon med Mamma ska kanske köpa de då om jag inte får för henne. Ska jag be någon lite äldre köpa ut till mig!?! hehe man måste ju vara olaglig ibland =)

Är ni olagliga ibland?


köpte lite smink idag efter skolan eftersom mitt puder
var slut så passade jag på att köpa mer! bra & billigt smink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0