harry vs kissie

hej alla bloggisar =)
har eran dag varit bra? Min har varit super somnade halv tio och gick upp klockan sju rejält utvilad. Så skoldagen gick galant =)=)

Min superstjärna har fått 90. 000 läsare gud så hon är duktigt!!! själv går de upp och ner men jag måste börja blogga mer ordentligt men jag har massor av prov!!

Hade ett idag i biologi gicker supderduper bra kunde allt!!

nej nu ska jag läsa i harrypotterböckerna (har läst dom förut men dom är bara så bra)


hehe vem tycker ni är bäst förebild?? jag tycker alxandra hon är mer sig själv och är känd för de och "harrypotter" för han leker trollkar i en film men han är snygg!!



Kommentarer
Postat av: Annie

du verkar ju helt dum i huvudet



ha en bra dag / harry potter & company

2009-09-28 @ 20:43:18
URL: http://gulipunans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0