inge blogg-humör

tjenixen bloggisar!
Kom nyss hem from the school! nog prat om det va??

Jag ska börja med att hissa och dissa saker kul va?!? Jag tycker iallfall det!


Är de någon bloggis som vet vart de finns billiga mjukisdressar jag vill helst ha en rosa (som alexandra har hehe)

Hmm gud jag vet inte alls vad jag ska blogga om har hjärnstillestånd!
någon bloggis som har något önske ämne? 

Ska iallfall snart ner på stan med mamma och köpa blonderingsfärg hehe   kul va??
Tror ni jag kommer passa i hårfägen? Jag kan fortfarande ändra mig

Ni missade inte kissie på NRJ??
Hon var lika grym/fin som vanligt!  Det tycker
alla förutom dom som är avundsjuka på henne :@



HON ÄR VACKRAST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0