Jag bestämer


1. först så vill jag hissa mina fablous blogg! som verkligen är hur bra som helst visst? Jag har ett antal läsare som gör min kändare och kändare för varje dag som går tack bloggisar ni är bäst! Komentera mera så kan jag kika in på eran blogg och ser hur ni bloggar. Men ingen bloggar som mig för min blogg är bäst efter kissies! Min innehåller allt verkligen. Säg till om ni vill att jag ska blogga mer om något ämne!

2. Kissie såklart min Idol den finaste personen i hela världen har inga fel allas hon är perfekt!! Kissie is the shit

3. mjukisdressar finns de något finare och skönare svar nej! De har lixom alla kändisarbloggare. Om man inte har de så är man inte en riktig bloggare



1. Folk som tror dom är kända och kan smutskasta andras bloggar och tror dom lever i hollywood men egentligen bor dom i en lite byhåla! väx upp era bloggar kommer inte bli stora om ni bara ska vara otrevliga mot alla! har ni aldrig hört uttrycket - möt folk som  ni vill bli bemötta?

2. regn! usch så tråkigt och hemskt de är med regn. Allt blir tråkigare och kallare nej men en av bra sakerna är att man kan använda tjocktröjor :D

3. Skolmat! vad är de dom sververa oss? De innehåller lika mycket näring som i en kattmatbruks? Vad tänker dom med? inte konsitgt att dagens ungdommar mår sämre och får dåligare betyg?
 Jag brukar alltid ta med mig en frukt som ger mig extra enrige tänk på de alla :D

4, Min vikt =( jag mår bara sämre utav min vikt nu förtiden! jag har satt för en filt för min spegel så¨jag slipper se mig själv! och lagt undan mina tajta kläder och använder bara tjockamjukiskläder så jag inte ska visa hur jag egentligen ser ut =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0