kalas och karinsvarar

Oj nu blev jag väldigt förvånad över hur många läsare och komentarer jag har fått! TACK hoppas ni stannar =)

Sitter nu vid min Kusses data hehe Mormor ska snart öppna alla presenter Hon blir nog glad över allt =)


jo jag vet men jag mena inte rent bokstavligt.. Men förlåt mig om ni misstod mig ska ej göras om!!!

Juste jag har börjat fixa min press så den ska ändras snart! Såfort min polare har tid att hjälpa mig med den biten. Hehe

tycker ni att jag ska  frågestund någon gång???
Kanske vänta på mera läsare =)

Ni bestämer bloggisar



mormor och hennes syster


Kommentarer
Postat av: Dolly

tack tack



allt bra med dig ?

2009-09-19 @ 18:39:47
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: EMINA

Svar: okej:D



Hahah min syrra älskar kissie så jag tror att hon kommer att läsa din blogg!



men några tips hur du kan bli den nya Kissie.

1.försök fixa en ny design, jag menar inget illa men denna desigenen kan alla ha, man kan välja att ha den i teman ju..

2. Lägg in mer bilder! Kissie har själv sagt det att man ska lägga in bilder och för guds skull provucera =P Hahaha okej jag skojar bara med att provocera =PP



Ska ta och följa dig på blogloin nu så jag kan fortsätta läsa den :DD

2009-09-19 @ 20:11:03
URL: http://stylebyeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0