kändisar som förgyllar mina dagar!!!

tjingeling alla bloggisar!

jag har inte så mycket för mig just nu! ska börjar debatt är väldigt interessant och bra för skolan!!!

Bara för att ni ska lära känna mig extra bra ska jag säga vilka kändisar jag gillar jag har ju sagt att jag tycker
andreas i idol är en sexbomb ni håller med`JAAAAAAA!!!!!!!!!


andreas sexbomben som tickar !!!! hi-hi


sen har vi EMD-gänget gillar deras musik väldigt mycket! Har allas 
atougrafer hemma inramd!!!!!  he-he erik ser lite rolig ut på bilden!
MATTE är bara för snygg på bilden!!!!! *smälter* danny är också fiN!!!!

de va några kändisar jag tycker om sjävklart jag fler tex, sandra dahlberg(har väldigt vacker hår)
Carola har en väldigt häftig röst och Nanne grönvald med sitt vackra hår!!!!! ÅH jag vill också ha sånt
vackert hår som dom!!!!! blir avundsjuk .. :@ :@


/ pussisar från karrrrrrrrrin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0