karin svara

Okej Julia eller vad du hette?  Det är bra att du är ärlig men måste du vara så otrevlig! Jag har ju inte gjort något eller hur? Dina komntaera är inte ens värt att visas upp!

Du bor i en liten stad ( jag har varit där mina kusiner bor där) som är hur liten som helst! Har en galleri där alla hänger i. Och på din blogg framstår du som att du bor i Stockholm lever lyxlivet och är 30 år! ojoj.

Menmen du får väl drömma!

ps. skriver du aldrig ett stav fel? Jag kan inte råför att jag har dyseliksi men jag trännar den här i bloggen! Det tar tid för mig att skriva ett inlägg för jag måste kolla alla fel!!


Nej jag brukar aldrig blir arg men nu
har du gjort det!


Kommentarer
Postat av: Julia

Haha men gumman då!

Keep talkin' you're making me famous ;)

2009-09-25 @ 14:50:33
URL: http://juliathunborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0