KARIN SVARA

Club top notch var jätteroligt!! dansa jättemycket !!! 

har fått yttligare en komentar utav en tjej som försöker skapa blogg krig  mellan oss tror jag?? LÖJLIGT!!
och nej alla vet att jag inte älskar dig och jag gör dig inte kändare eftersom  jag inte ens skriver ut din bloggadress på bloggen och går aldrig in på din!! det är du som gör mig kändare!!


nog prat om henne jag ska inte skriva något mer eftsom jag är äldre och mognare jag vill vara en förebild för alla mina läsare! JAG varken dricker eller röker och jag sköter skolan. Jag går Natur också!!


HAR INGA BILDER. MEN KISSIE ÄR BÄST



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA!

2009-09-26 @ 22:16:22
URL: http://juliathunborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0