karin svara



tack? =( Just nu förstår jag inte  vad jag har gjort för fel? Har jag uttalat mig fel i bloggen ?? Jag tar faktis åt mig av sånt men jag försöker stänga ut sådana komentar. Men de är inte alltid så lätt =( Men du har inte rätt att utalade sig sådär till någon! Och jag vill gärna höra din anleding till varför du säger sådana saker till mig utan att ens nämna den?? Hör gärna av dig!! Om de flera som tycker det ska jag kanske lägga av att blogga? Eller ska jag försöka vara lika stark som Alexdra och stänga ut allt??


Kommentarer
Postat av: Annie

Seriöst.. Haha, du e skit ball..



Föressten, du ville att jag skulle höra av mig igen. Here I am!

2009-10-04 @ 14:22:54
URL: http://gulipunans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0