Karin svara!



Jag respekterar verkligen vad du tycker! Självklart tycker jag att du har en viss del rätt men alla har olika åsikter! Som jag tycker de är helt okej om någon vill bättra på sitt yttre genom operation! Hennes blogg är ju menat till äldre som har mer koll och dock så råkar yngre komma in på hennes blogg! Hon har ej spytt upp sin egna mat de vara bara ett skämt! Och alla vet att Alexadra Nilsson spelar rollen Kissie i bloggen! Om du inte kollade på Vakna med the vocie så sa hon där att hon spelade Kissie!!

Jag hoppas du respektear mitt val för jag respekterar ditt!


Kommentarer
Postat av: HANNAH

Jag avgudar inte kissie, däremot förstår jag att man gillar henne. Jag känner inte Alexandra, men själva kissiekaraktären är ju sjukt rolig!

2009-09-23 @ 22:43:07
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0