karin svarar



Hehe tack jag blir väldigt smickrad utav sådana komentare!! Jag kan ge dig lite små tips är ju nästan en proffsbloggare :)

1. upptadera ofta! ( jag vet att jag är dålig men jag har skolan som första hand)
2. Lägg upp mycket bilder på din blogg ( samma sak där + blir jag inte bra på bild)
3. Ha mål! tex att jag ska bli större än kissie!!
4. skriv om intresanta saker. ( tex jag skriver om allt, kissie, kändisar, hästar, mitt liv )
5. ha en stilren blogg inte en vimsig med massa reklam-.- sånt blir jag så trött på!!!!


hehe tack jag lovar om du skaffar en blogg ska jag kika in på den! Det är bara att höra av dig senare "coolinglinn"


Kommentarer
Postat av: vanessa eeeenluuuund

tycker om dig guller hehhehehe

2009-09-28 @ 22:08:08
Postat av: vanessa eeeenluuuund

tycker om dig gullet hehhehehe

2009-09-28 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0