karl-petter

hejhej bloggen missade ni kändisdjungeln?? Nej de hoppas jag inte att ni gjorde! Karl-Petter vann!! Jag hejade på honom för han är B-känis som mig hehe. Han är Bonde-kändis och jag Blogg-känids lite småttkul de jag kom på va?

Idag så har jag tagit de lungt vakande sent idag runt halv elva ;o klockan två tog jag cykeln till stallet som ligger ungefär 3 KM från mitt hus. Där var jag i 4 timmar typ!!

OM EN MINUT ÄR KLOCKAN 22:22 DÅ FÅR NI ÖNSKA ER NÅTT!!


nu ska jag krypa till kojs det är en dag imorgon också!! he-he


han är ganska söt K-P

hehe hans instialer blir k-p
som kamrat-pósten!!
en ganska bra tidining om ni
inte visste de?? =)


nattinattii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0