lite små fakta

tjenixen bloggen!
Första inlägget känns lite sådär små spännande, Har aldrig haft en blogg blev insperiard utav kissie ska försöka bli lika stor som henne det vore jätteballt?!?!

Jag ska snart fixa min press men måste först ta en bild på mig eftersom jag inte har någon ny på mig ännu!

Idag så har jag varit i skolan de va rätt så kul! Hade historia riktigt spännande grejer de där är! 
har ni något favoritämne vad isåfall?

Lite små fakta om mig hörrni!?!?!?
Namn  - Karin
ålder - 16 vårar
bor- samma stad som kungen, ganska nära slottet faktis :)
hobby - läsa, rida , vara med polarna!
djur - har två hamstrar ( ruff & puff) och 7 fiskar (två guldisar & guppisar)
familj - mamma ( annika) pappa (rolf)  storasyster ( Pernilla)  lillebror (Isak)
älsklingrätt - de får nog bli ris med currykyckling hehe (ska äta de idag faktis)
älsklingsprogram - Idol just nu!!! (andreas är så snygg) annars är de simpson
älsklingsbok - MÄNSOMHATARKVINNOR!!!
tapet färg - gröna
skostorlek - 39


nu ropar mamma(annika) att jag ska äta

tingeling bloggisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0