min kväll

har kollat på idol de va riktigt bra som vanligt!!
De är verkligen lycka när jag får se Andreas Carlsson på tv klockan åtta varje kväll!!

Just nu kollar jag på Kändisdjungeln hehe Riktigt kul att se kändisar göra äckliga saker!  Skulle aldrig våga göra något sådant som att bli begrav med ormar eller äta äckliga saker uschuschusch!!

Behöver inte lägga in någon dagens outfit idag eftersom jag bara varit i stallet och sedan bytte jag om till myskläder! Funderar på att köpa en sådandära mysdress som kissie startade med!? Vad tycker ni?!?

Blev inget stan med Frida hon mådde dåligt kanske imorgon (L)??


Det här är pippi långstrump om ni inte visste de?!?
man ser det faktis hihih..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0