my fablous friday

tjenaretjenare

jag mår bra har lite ont i halsen & är lite snuvig men de är bra. Har inte haft någon skola idag eftersom min sista prao dag var slut igår! Så jag väntar på Frida eftersom vi ska fika idag och köpa present till mormor som fyller imorgon!

Såg ni på idol igår? Det gjorde jag iallafall riktigt bra. Och Stackars Andreas som har fått influensan =( men måste ändå ställa upp och höra dåliga sångare!!! LIVET ÄR GRYMT IBLAND!?!?!

Dagen outfit
 
en väldigt simpel klädesel men riktigt skön
tunnika - HM
kofta - veromoda
Leggins - Veromoda


Juste ställe klocka idag för att se Kissie på kanal5 hennes framtrände va riktigt bra! Hon verkar vara en hygglig person! Henne skulle jag gärna kunna ta en fika med hehe


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bli veckans blogg?

Kolla in:

http://jojjjjoh.blogg.se/

2009-09-19 @ 14:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0