Sista inlägget för idag!

Såg nyss Idol 2009 gud så bra det va! Och andreas va lika snygg som vanligt om inte snyggare hehe!!!
Jag är så glad att Idol har börjat igen! =)

Jag blir faktis lite sugen på att söka till Idol, Men då får de bli 2010 eftersom de redan har startat! Vad tycker ni? Ska jag kanske lägga in ett videoklipp när jag sjunger? Jag får faktis se om den saken!
Kissie sökte ju också till Idol, men gick ju inte vidare =(
Skulle varit kul att se henne framträda i Idol eftersom hon är ju redan känd !!

Jag ska krypa ner i till kojs nu eftersom Jag ska upp tidigt imorgon till min PRAO-plats! Riktigt kul med PRAO, Fast man saknar ju sina polare speciellt Frida som jag har kännt sedan Sexårsverksamheten!!

Nu ropar min tandborsten och säger att den vill borsta mina små gaddar he-he !! ( lite skämt åtsido)



Går inte att ladda upp någon bild =( =( =( =( =( =(

 kramisar // Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0