SNABBT OM MIN DAG!

tjänaretjänare!!!

Kom alldelse nyss från stallet ( Min PRAO-plats) Har varit en lyckad dag idag!!
Red Sally i några timmar och fixade i hennes bås! Samt så mocka jag i nästan alla bås i stallet! Min ridtrännare ( Anna) är nöjd med mig sa hon! Gillar verkligen när de går bra för mig i stallet!

Nog prat om det, Längtar som attans till Idol 2009 ikväll hehe dom flesta vet nog varför?!? =)
Bloggläsarna har stigit med en kom igen nu alla bloggisar länka mig gärna så kan jag länka er?!? =)

Snart är de helg igen Ska då rida och åka till min mormor som bor i Västerås Och gratta henne hon fyller 82!
Så de ska bli kalas hos henne kul att träffa släkten + så får jag träffa mitt kusinbarn som är en månad gammal
Saga heter hon. Jättesöt är hon!!

Så imorgon ska jag Och FRIDA(L) ner på stan och köpa present samtidigt ska vi fika hade vi tänkt oss!!!
Måste ju leva som en bloggare om jag ska blogga visst???

Juste mina vinterkängor har kommit idag på posten!


snygga vaa? Köpte dom från dinsko för 399 kronor
dom heter brun warm lined high  boot om ni är sugna på att köpa sådan!
dom är riktigt varma och är bra för vinterns ingång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0