söndagas slapp

hej alla mina bloggisar!

Har varit vaken nu ett bra tag! Har studerat lite fysik eftersom jag har prov i veckan som kommer!!

Gårdagskvällen blev lyckat!
Mormor blev glad över alla sina presneter hon fick utav oss.

Idag så ska jag bara ta de lungt kolla lite på tv och så, Kanske skulle hjälpa mamma att rensa svamp! Men jag är så himlans rädd för spindlar Usch sånt gillar jag verkligen inte.

patrick swayze är dagens kändis! Jag vet att han gick bort för några dagar sedan! Han var så grymt snygg! Han förtjänade att leva =(





Nu har jag kommit på en lite sak!
Jag funderar på att ha en lite tävling?? Vad skulle ni tycka om de?
Den som gör den bästa Pressbilden till mig blir länkad?
jag vet att jag inte har några EGO bilder på mig men ni vet
ju nästan vad jag gillar så sätt igång =)
Eller ska jag göra min egna?? Ni väljer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0