söndagkväll

Vad tycks om min nya header?

De va en söt tjej från Strängnäs tror jag det hette som har gjort den. Den är verkligen perfekt!!  kolla in hennes blogg verkligen intresant men inte intresantare än min må jag säga hehehe

Just nu sitter jag och känner mig lite smått hängig tror jag håller på att bli sjuk =( inte bra det!

Juste ni som vill bli länkade ni får skynda på! För imorgon drar jag en vinnare utav er Hehe


Jag föstår  fortfarande inte varför vissa människor gillar att trycka ner andra? Att säga att min blogg är sämst nej jag hoppas att inte alla andra har den uppfattingen om mig? Jag har trotts allt inte ett bra självfortroende!

nu ska jag krypa ner i sängs och dricka varmt vatten & te mot min lilla hals



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha idiot! du kommer inte bli nån ny kissie! du har inte nån bra blogg och du har inga bilder på dej själv! så.. haha gud vad dum du är!

2009-09-21 @ 10:33:24
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0